tisdag 5 juli 2011

Tyvärr..

...blir det inga bilder från Estland. Jag har varit lite orolig för min kamera som fick åka med men det hade jag inte behövt vara. Kameran har legat i väskan hela tiden, så den mår bra.
Kalle och Erik mår också bra och har haft det bra och sett lite av Tallin,och museum och lite kor.
När de åkte hem åkte de inom flygmuseét i Linköping.

Här hemma är allt bra. Fåren rymmer, lamm är skickade till slakt och idag ska Kalle och Sabine med veterinärens hjälp avhorna kalvar.

Sen ska fåren flyttas till ny hage och förhoppningsvis ska de stanna där :)

4 kommentarer:

  1. Vad hade du väntat dig
    MVH Kristian

    SvaraRadera
  2. Man slutar aldrig att hoppas Kristian ;) Nu har jag köpt en liten smal kompaktkamera att ha i fickan så nu hoppas jag att den ska användas nästa utflykt :)

    SvaraRadera
  3. Tro du att det hjälper med en litten kamera?Då skall det bli premier på sommarmötet.
    MVH Kristian

    SvaraRadera
  4. Då ska jag och den stora kameran med så då slipper han :) Ska bli skoj att ses!
    Hälsa Yvonne!

    SvaraRadera